fredag, juni 13, 2008

Disney Dazzle!

Smil, dans og lat som om du har det helt fantastisk. :)

Hva betyr egentlig "fyttigrisen" ?

Jeg er hos Kamilla nå :) Vi har sett Eurotrip. Den var gøy. Jeg har fri helt til torsdag! Og i dag er det fredag! Også er det tulleskole i to dager også er det sommerferie? Hva skal du i sommerferien? Jeg skal en tur til Oslo for første gang. Også skal jeg på hyttetur med familien også skal jeg bare slappe av og være med venner. Kanskje mamma vil kjøpe en Danmarkstur til meg! Jaaaa, det blir bra. Oh! Også skal jeg på Metallica konsert med DJUNI og søs. GLEDER MEG TIL BÆSJEN!


Onsdag skulle jeg egentlig på Foo Fighters men jeg hadde migrene og gikk på en liten pub med Kikkis og STIG FRIKKIN HOLMÅS (faren til Kiksi) og der så vi Portugal - Tsjekkia kampen. Det var utrolig gøy og vi skal tilbake på søndag for å se den neste Portugal kampen. Visste dere at faren til Kikkis, selveste Stig Holmås skrev TAXI TAXI? Morsomt.

Men nå venter Kamilla på meg. goodiebag :)

3 kommentarer:

Katrine sa...

Hadde du kjøpt billett? Kaster du bare pengene rundt som de kom på trær? Hæhæ?
Men du gikk glipp av noe :) faen ta migrene! ;p

Yassi sa...

Nei, jeg hadde ikke betalt den enda :) Ellers hadde jeg selvfølgelig dratt

Anonym sa...

Jeg vet ikke hva "fyttigrisen" betyr, men jeg vet hva "innmari" betyr, og tro meg, det er egentlig mer aggresivt enn en skulle tro