onsdag, juni 18, 2008

P.S. I love you

Jeg har nettopp sett P.S. I love you og den var helt fantastisk. Når jeg først så traileren tenkte jeg at det var en av de typiske crappy amerikanske filmene men jeg tok helt feil! Denne filmen var ekte og utrolig trist.
Den handler om en dame som mister mannen sin. Han dør liksom. Også når han er død så finner hun 10 brev han har skrevet og lagt fra seg for å hjelpe henne med å komme seg videre etter hannes død. Jeg gren under HELE filmen. Jeg tuller faen ikke. Det var ikke en scene hvor jeg ikke gråt. Det var helt forferdelig trist og så fint og kroppen min tålte ikke så mye følelser på en gang. Jeg vil se den en gang til nå. Jeg likte ikke engang Hilary Swank før. Nå elsker jeg henne. Og han som spilte Gerry, Gerard Butler (SØK på google, he is a fucking hottie) stjal jo hjertet mitt. Jeg følte at jeg var kona hans og han døde. Så vondt gjorde denne filmen. Men på en bra måte. Eller.. Egentlig ikke. For jeg er litt deprimert nå. VELDIG.

Men denne filmen gikk hvertfall på topp 5 filmer. Dere kan si hva dere vil, men jeg elsket den med kroppen og sjelen min. JEG ELSKET DENNE FILMEN!!!!!!!!

1 kommentar:

Katrine sa...

Tantene mine likte boken, og prøver å få meg til å se filmen istede. Kanskje jeg burde? ;)