mandag, oktober 13, 2008

Grinunge

Har du sånne tider hvor du griner av alt? Eller stunder du setter av for å grine?
Det har jeg. Jeg elsker å gråte. Man åpner hele sjelen sin og slipper alt ut for noen sekunder/minutter/timer/dager. Det er utrolig deilig. Og dere tenker sikkert "arh klisjéhore ftw.", men jeg bryr meg ikke. Anyway, hvis du er en som aldri gråter, må du prøve det. Stopp alt du driver med, sitt deg ned, sett på en feel good film eller en utrolig fin film og bare slipp ut alle følelsene.

Det hjelper meg å komme meg gjennom dagene, eller å kunne smile hele tiden. Det er en utrolig deilig ting å kunne gjøre og jeg anbefaler alle å gjøre det.

Jaja. Jeg ble bedt å skrive ting i bloggen, isteden for å bare legge ut bilder/videoer og dette var det eneste jeg kom på å skrive om.

Anywayz. Det går bra med meg. Vi holder på med "Et Vintereventyr" av Shakespeare på skolen, så jeg må lære meg masse replikker. Vi har prøver, prosjekt, innleveringer hele tiden i bla. samfunnsfag, matte, GEOGRAFI!!! Geografi er the most boring fag in the whole verden.

Well, I don't have anything else to write about without it getting really boring, så her er en fin sang som har hjulpet meg gjennom harde tider. (JEEZ YASSI STOP BEING SO EMO)

4 kommentarer:

Katrine sa...

ja, det føles som vi har prosjekter i ALLE fagene våres!

Anonym sa...

Vi HAR prosjekter i alle fag!
Dette er foresten det første blogginnlegget jeg noen gang har lest, hvor forkortelsen; "ftw" har vært med i en settning, og jeg har forstått meningen med settningen! Stolt! =)

Unknown sa...

digget den nye designet på bloggen

Anonym sa...

fint at du skriver:) du er kul, vi er venner:D blubb blubb. du er digg:D skriv meer! så skal jeg komentere av og til:D