onsdag, oktober 22, 2008

Teaterspirene ruler gata, liksom!

Jeg var en katt i dag! Vi hadde forestilling i Sælen kirke i dag kl 7. Det var kjempe gøy! I would do it again if I could. Alle var så sykt stresset. Det var kjempe morsomt. På denne onsdagen hadde vi en god del ting å gjøre. Vi hadde samfunnsfag fremføring om Produktkontrolloven og markedsføringsloven. *yawn* I geografi hadde vi en presantasjon om Vind og værobservasjon. Litt gøyere but still. Også liten danseforestilling i kirken. Temaet var "nestekjærlighet". Jeg hadde of course den beste gruppa! Katrine, Silje, Hilde, Remi og Kristine L.!

Blubbediblubb. Det er snart Halloween. Jeg har lyst å gå på en Halloween fest. Men jeg vet ikke hvor. HVA SKAL JEG KLE MEG UT SOM?


Anywayzz.. Jeg har ikke noe å skrive om! Bla bla bla. I'm rambling! Jeg må dusje. Har ikke dusja i dag.

4 kommentarer:

Katrine sa...

Haha, det var gøy, selv om alle mente våres oppvisning var pervers :p

Anonym sa...

haha ;) liker det perverst.. Horny cats :D mmm.

- Kristine :)

Nora sa...

Jeg vil og på halloween fest!
Vi kan gå som Anne BRUN!

Anonym sa...

Jeg skal vaere en engel paa halloween :)