torsdag, juni 19, 2008

B VITAMINER SKAL BLI MIN BESTEVENN!

Jeg mangler B-vitaminer. Jeg skal snart ta MR undersøkelse av hodet mitt. Jeg skal gå til fysioterapaut og kiropraktor. Jeg skal begynne på lysbehandling. Og jeg har kanskje infeksjon i kroppen. Legen min sa blodinfeksjon men jeg tror han sa feil. Er ikke det farlig? Det sa mamma hvertfall. Mamma er snill :) Hun er sykepleier vettø.

Jeg tror naturen spiller et puss med meg. Jeg har ikke sovet på 48 timer. Ikke i det hele tatt. Så i dag la jeg meg kl 23. Jeg har vært våken siden. For ikke så lenge siden ga jeg opp og fant fram min kjære grå pc. What to do. Jeg må jo få sovet en eller annen gang! Jeg har fremføring av Disney Dazzle i morra. Det er sånn Disney medley vi synger og danser til på skulo. For de som ikke visste det.

Jeg kom på nå at jeg har mange tegneserie dynetrekk ting. Løvenes Konge 2, Spongebob Squarepants, Hunchback in Notre Dame, Bart Simpson, Toy Story. Det var alle. Trorjegerikkeheltsikkertvilerjegharfler. Må kjøpe flere.
blææææææææ. Dette er det mest innholdsløse innlegget noensinne. det er sånn vi liker det?

I går så satt jeg på bussen. 80 bussen vel å merke. Jeg satt meg bak en sånn jente. en SÅNN jente. Og hun snakket i telefonen. Plutselig hører jeg henne si noe omtent som : "Ja, jeg veit. whatevvvvvvvvvva (MED SKIKKELIG TRYKK PÅ V'EN*) Jeg lo.

Vet dere hva? Remi. Han er ganske morsom. Hei Remi! Hvis du leser dette så må du bare si noe morsomt og smile. For du er søt :)
Jaran er ikke morsom. hohohoho mobbemobbemobbemobbemobbe. Jeg liker egentlig ikke å nevne mennesker sitt navn. La oss kalle Remi for morkake og Jaran for publiser.

Morkake og Publiser gikk tur en dag. De skulle kjøpe IS! jaaaa. Morkake tenkte lenge og lenge og lenge og lenge til han fant ut at han ville ha sjokolade-appelsin-makrell-mandel smak på sin is. Publiser ble så sinna fordi det var det HAN skulle bestille. Publiser ble utrolig fornærmet og mistet paraplyen sin i vinden. Han skulle løpe etter den idet han kom på en meget flau episode for lenge siden da Publiser mista paraplyen sin i vinden og løp etter den og brakk alle beina i magen. Nesen hannes falt ned og festet seg på storetåen hannes.
SLutt.

ÆSJ STORETÅ! Jeg liker ikke tær. Tær er litt ekle i grunn i bunn :) JAAAAAAA SÅRET MITT I GANEN HAR HEALET. Dette er den vakreste dagen i mitt liv. Jeg vil bruke denne muligheten til å takke alle som har betydd noe i livet mitt. Det grønne eplet mitt, morkaken min, alle etikettene mine(<2345), og til sist men aldri minst; den store posen min brukte tyggiser jeg har hatt for alltid. TUSEN TAKK.

jeg må virkelig legge meg. snusisnusi=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D
Skal jeg gjøre dette om til en sånn TOTÆLLI fjortiz blogg? JA

Hejjjj! <3
Arh, jeg kjeder meg sååå sykt ! I dag har jeg vært med Unnisöta mii <3. Vi hadde en fantastisk dag, ass . Først spiste vi middag på Mc'en! Også senere satt vi opgjerofgifgerfgerfger.... Jeg klarer ikke dette.. :P

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hva er en Publiser?

Anonym sa...

En som publiserer ting, DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (Yes, I have all day) UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Katrine sa...

Dette var litt av en lunitikk blogginlegg, Yassi . . . :P

Christina sa...

Yassi, eller trombone kvartett som jeg skal kalle deg fra nå av, jeg tror ikke du burde ha blogg lenger når du skriver så dårlige innlegg som dette. Jeg fant ut at du ikke blir mobbet nok av andre så... mobbemobbemobbemobbemobbemobbe

Yassi sa...

vet du elsker meg chris

Anonym sa...

jeg vet hva du kan skrive om! meg. noe fint. hehe jeg liker sånn blogging som dette jeg, får det er veldig yassi, og da gjør det ingenting hvor innholds løst det er:)

ettenA sa...

Vi vil ha fjortiz blogg! Eg lo.