søndag, juni 29, 2008

I love you Mr. Darcy






Ikke Katrine sin Mr. Darcy, men MIN Mr. Darcy.

Colin Firth. Jeg er blitt forelsket i han. Som om han var en ekte person i mitt liv. To netter siden lastet jeg ned filmer med han og har sett de fleste nå. Han er så utrolig perfekt. Jeg liker han best i Bridget Jones' Diary. Jeg har sett den tre ganger på rad i natt og kunne gjerne ha sett den igjen! Yes, I have a thing for men in my fathers age. I'M NORMAL I PROMISE!

Det er en stund siden sist blogginnlegg. Jeg har bare ikke hatt noe å skrive om. Og jeg var på hyttetur i en uke. Ja, stemmer. Det er sommerferie nå. I tilfelle du ikke fikk det med deg. Forrige uke dro jeg og min ekstremt poker-avhengige familie på hyttetur. Det var faktisk utrolig kjekt og ikke hva jeg forventet i det hele tatt. En uke med masse god mat, regn, lesing og poker spill HVER dag var faktisk ganske greit. Hadde gjerne vært der en uke til.
Resten av sommeren kommer jeg til å gjøre slik som jeg har gjort de siste to dagene. Laste ned masse forskjellige filmer, sitte oppe hele natten (BOKSTAVELIG TALT) å se de. YEAH! Det er jo egentlig helt jævlig med ferie nå. Jeg savner ALLE i klassen (Merket det i dag da jeg så filmen fra hytteturen vår) og jeg har ikke noe å gjøre på når skolen er slutt. Sure, I can hang out with friends. Men alle er enten reist bort, SKAL reise bort eller må hjelpe til med bryllupsforberedelser (det siste gjelder bare én person da, Frk. Kikkis, men jeg trenger henne sårt!).

Så dere som leser dette og ikke er opptatt akkuratt nå og tåler trynet mitt, SEND MEG EN MELDING så kan vi finne på noe. :)
Selvfølgelig kommer ingen til å sende meg en melding, men jeg kan late som! YEAH!

Aaron har bursdag i morra og søs skal lage en stor DRAGEKAKE! I know. Hun har lagd legendariske kaker i bursdagene oppgjennom årene: Blant annet; Piratkake, rumpekake, pokémon kake, batman kake, enda en piratkake, tigerkake og listen er enda lenger. Jeg lurer på hva jeg skal bestille til min bursdag. Men det er så lenge til den at jeg er død innen den tid kommer og ringer bjella.

Så, så, så. Endelig klarte jeg å skrive et innlegg jeg har villet å skrive kjempe lenge.

Filmer jeg anbefaler dere å se:
- Pride and Prejudice (even though I LOATHE Keira Knightly)
- Shakespeare In Love
- Driving Lessons
- Girl, Interrupted
- IRON MAAAAN (Herregud, jeg fikk ståtiss av denne filmen)
- Sense and Sensibility
- Stranger Than Fiction
- Snow Cake
- The Rocky Horror Picture Show
- Idiocracy
- Og selvfølgelig P.S I Love You

I HAVE MOVIEFEVER!
Over og opp, Propp

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmmmmmmm... kake

Katrine sa...

Min mr Darcy er MYE finere enn din mr. Darcy xP

Yassi sa...

BRING IT BITCH!