tirsdag, juni 10, 2008

Min morgen

Jeg har fem forskjellige alarmer på mobilen. Den første er kl. 6. Jeg har satt den så tidlig fordi jeg bruker litt lang tid på å våkne. Når jeg endelig står opp etter mye bråk og rabalder fra mobilalarmen så sitter jeg meg opp i sengen og klør meg på forskjellige steder. Sånn kjempe lenge. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har gjort det så lenge som jeg kan huske. Så valser jeg inn i dusjen med et trøtt fjes og sliten kropp og alt jeg kan tenke på er "Hvorfor suger livet så hardt?" og "Jeg vil gå å legge meg". Vi har også den klassiske "Jeg vil drepe meg selv". Hvis ingen av dere tenker sånt om morningen er dere lykkelige, glade mennesker som elsker å stå opp tidligst som mulig. Vennligst FORLAT bloggen.

Uansett. Da jeg er ferdig i dusjen er jeg endelig blitt litt mer våken og kan åpne øynene mine for første gang på dagen. (MERK: Du tenker vel "Æsj, hun pusset ikke tenna eller gikk på do. Men jeg gjør slikt i dusjen. ) Etter dusjen må jeg lade opp badekaret med fuktighetskrem og hoppe i det. Siden huden min er så tørr og vond må jeg det for at jeg ikke skal skrumpe inn og bli en stor valnøtt. Så går jeg videre til sminking av øynene. Det er faktisk det jeg bruker MINST tid på (Det var på Ripley's Believe it or Not forrige uke.) om morningen. Etter sminken er ferdig er jeg nødt til å gjøre noe med håret. Du skjønner jeg er en av de menneskene som går med hånkle rundt hodet lenge etter jeg har kommet ut av dusjen. Jeg bare hater å gå rundt med vått hår. Så du kan tenke deg at jeg har glemt meg nesten en del ganger. (hoho) VIDERE! YASSI SLUTT Å SPOR AV! Unnskyld. Anyhoo. Når jeg har kommet så langt at jeg har bare håret igjen så kommer det store dilemmaet. Skal jeg bare børste det og gå på skolen med vått hår? Skal jeg føne det enkelt og bare gå på skolen med kjedelig hår? Skal jeg føne det fint og stritt? Skal jeg lage krøller? Skal jeg føne det fint og stritt, så gå over det med strittetang også tilslutt lage stort hår?

OKEY, dette er ikke tull: Disse tingene er faktisk det jeg tenker om morningen når det kommer til håret mitt! DET ER ET HELVETE.

Jeg ender alltid opp med å gjøre det kjappeste, for som regel, sjekker jeg klokken før jeg rekker å bestemme meg og finner ut at jeg må ut døren om 7 og et halvt minutt. Ja, forresten. Innimellom alt dette har jeg kledd på meg også. De i klassen skulle bare ønske jeg kom naken på skolen.

Hvordan er DIN morgen? (ikke halvparten så kul som min. Dust :) )

6 kommentarer:

Anonym sa...

Går du på do...... i dusjen?

Yassi sa...

Ja, vi har dusj og do i samme rom. Skjønner du?

Anonym sa...

Jeg tenkte det samme som Illimar, og var litt suspekt til at du pusset tennene samtidig som du tisset eller bæsjet... dypt sjokkert!

Yassi sa...

Nei, hallo. Men jeg pusser tennene I dusjen. Under vannet.

Kamilla sa...

First and foremost.. Min tanke var også "Går du på do i dusjen".. men jeg vet bedre. Det hender at du er ekkel, men ikke SÅ ekkel.

Second: Jeg tenker ikke tanker som "Hvorfor suger livet mitt så hardt", og "Jeg vil drepe meg selv" om morgenen, MEN det har hendt at jeg ønsker Veldig sterkt og gå å legge meg. Dette skjer ytterst sjeldent, men det betyr ikke at jeg liker å stå opp tidlig. Trust me!

Third: Med tanke på du deler disse morgenerfaringene med oss.. Hva med å gjøre som meg om morgenen, GJØR ALT PÅ AUTOPILOT! Problemer som "Hva skal jeg gjøre med håret?" eksisterer ikke i min morgenverden ^^

Yassi sa...

dette er svar på kamilla sin kommentar. hei.