fredag, juni 06, 2008

Side 123

Her er mitt forsøk på leken Silje skrev om på bloggen sin:

Regler:
1. Finn frem nærmeste bok.
2. Åpne boken på side 123.
3. Finn den femte setningen.
4. Post de følgende tre setningene på bloggen din.
5. Tagg fem bloggere og skriv hvem som tagget deg.

Boken jeg fant: Den gamle franskboken min, Enchanté

Elle a des goûts difficiles, elle déteste la télé. Elle n'aime pas les émissions nulles, les présentateurs arrogants, les documentaires ennuyeux, les films idiots, les séries debiles.
Jaques est un jeune homme 26 ans.

Skal jeg oversette?
She has difficult tastes, she hates TV. Something something, arrogant presenters, annoying documents, idiotic films and dubile series. (hahaha)
Jaques is a young man of 26 years.

WOHO!

4 kommentarer:

Katrine sa...

Boken jeg fant: Den onde budbæreren av Mike Marquse:
Men framfor alt hevdet han at endringens redskap skulle være en genrasjon - Dylans genrasjon (Yours sons and your daughters are beyond your command). Han synes å være fullstendig klar over hva han gjorde: Dette var defnitivt en sang med et mål. Jeg visste nøyaktig hva jeg ville si og hvem jeg ville si det til.

MagnusQtie sa...

Min nærmeste bok heter Krokodiller snakker ikke norsk, og mangler 2 sider. Altså 121 sider.
Den andre nærmeste boken er bibelen og den gidder jeg ikke slå opp i.

Kamilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kamilla sa...

Exactly what is the meaning of this:

5. Tagg fem bloggere og skriv hvem som tagget deg.

?

Anyone?