torsdag, juni 05, 2008

Dette innlegget går ut til Arild og Hilde

Jeg holder på å bli forelsket i Gene Simmons. Og noen andre. Kjærleik er gøy!

Jeg har endelig klart å slutte å røyke! Jeg er så stolt av meg selv. Har holdt meg i tre uker :) Eller noe sånt.
Jeg er lei av at vennene mine maser om sex livet sitt. Jeg er ingen psykolog! JEG VIL IKKE HØRE OM DEN FANTASTISKE MORGEN SEXEN DERES! Det er ikke morsomt engang. Jeg skal på Metallica konsert også nå! DET BLIR BRA DET.

Jeg kom på i dag hvilke ting jeg sa på lørdag. Det var kanskje litt for private ting :) Yaa.

Mas mas mas. Jeg elsker deg, elsker du meg?

Men jeg har et spørsmål; Hvilket tannkrem bruker du og kaller du det for TANNKOST eller TANNBØRSTE/ TANNKREM eller TANNPASTA?'

(hahahaha HAMBAPASTA. Hugo du Hugo)


OMG JEG LÅ NETTOPP MERKE TIL AT KJÆRESTEN MIN (PAM) IKKE HAR EN NAVVEL! æsj. jeg slår opp.
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVWl_Xc5bdsSqPmt1vz5Y36mF37TndXJllCFFD0BL_wH6RXOnEp55yHMzzdp6LnxUHFW-AzwqGSv1sXtMkqhie_lIGk4KillyyAWGK0iRTFf9EGRuSKx5AnjoMFQDyZ-DVT_iXKYmdrTc/s1600-h/1702791143_a23fbb1034.jpg">

To søte jenter. Haha

11 kommentarer:

Anonym sa...

HHAAHAHAHA. Genial tittel + innlegg

Jo, eg kaller det hambapasta (:P) og hambahari!

Anonym sa...

Ompa bompa

Anonym sa...

Jeg bruker alle tre alternativene!:O Ikke så mye tannpasta, men det hender at det fårekommer i mitt vokabular, det også! :)

Yassi sa...

Det var da fire alternativ

Katrine sa...

Jeg kan ikke huske hva jeg bruker, jeg ble forvirret.

Chris Crocker? Gah *frysninger*

Birkenfeldt, Remi Birkenfeldt sa...

Tannkrem og tannkost! For ever!
Forøvrig gratulerar eg deg med røykeslutt - SÅ stolt av deg :D
LØV JU!

Anonym sa...

Jeg mente fire, og jeg er sjokkskadet over at kjæresten din, Pam (Pam som forøvrig er kallenavnet til onkelen min) ikke har navle!!!! ÆÆÆÆÆÆÆ!

Yassi sa...

Ingen av dere har svart på hvilken tannkrem dere bruker! SKUFFA

Christina sa...

Uæhhh! Hun mangler navle!!! Tannbørste, tannkrem Colgate frisk pust eller Sensodyn hvite tenner.

Anonym sa...

yassi! jeg leser på siden din!
jeg brujer zendium, sier; tankrem og tannbørste:)

Yassi sa...

baby :)