onsdag, juni 04, 2008

Sol, vi i Bergen By hilser på deg med store smil

Jeg har hatt en fantastisk uke! Det har vært streik så jeg har hatt nesten ingen skoledager. Jeg var på den etterlengta hytteturen med klassen. Og jeg var på en fenomenal KISS konsert! På hytteturen skjedde det masse gøy. Vi skulle på Mjølfjell og nesten alle i klassen var med! Da vi gikk av toget stresset vi endel med å finne stedet og jeg hørte mange klager på hvor tungt det var å gå og andre diverse ting. Jeg tror ikke vi kunne vært med happy når vi fant hytten. Vi satte maten og tingene på plass, fant ut hvor folk skulle bo og begynte å lage middag. Etter middagen spredte folk seg litt. Noen spilte kort, noen var ute og disset og noen måtte desverre vaske opp etter middagen. Litt seint på kvelden begynte vi å drikke litt. Det var jo bare helt herlige mennesker. De som drakk av synderflasko var meg, Karoline, Ena, Juni, Baste og Robert. Vi ble ikke så full, men nok til å si en del ting. Vi gikk en tur til butikken midt på natten og stjal noen aviser! Det var morro. Etter hvert som jeg begynte å bli edru fant jeg en liten gjeng som hadde gjemt seg inne på et lite søtt rom i stuen. Meg og Juni joina de og vi hadde en utrolig koselig samtale utover natten. Folk begynte å bli trøttere og trøttere men jeg, Marie og Camilla ville ikke legge oss! Vi bestemte oss for å gå tur! Klokka 6 om morgenen. Vi gikk langt og lenger enn langt til vi fant ut at det var faktisk littegranne kaldt. Så vi gikk tilbake og begynte på frokosten. Etter frokost spilte folk fortsatt kort, plinget på gitar og snakket sammen. Etter hvert som solen kom opp, ble folk litt mer lettkledd og vi begynte å grille. Det tror jeg var det koseligste. Vi spiste, sang, tok bilder og solte oss. Noen gikk for å bade også! Men de kom tilbake etter ikke så lenge. De fant ut at vannet var fortsatt litt for kaldt for bading. Kvelden begynte å komme og vi skulle drikke. Jepp, lørdagen og! Denne gangen var vi en litt større gjeng. De samme på fredagen, inkludert Marianne, Madeleine, Kristine, Christina og Nora. Jeg vil egentlig ikke si så mye om lørdagskvelden, for desverre så husker jeg ALT. Men den inneholdt Jaran sine føtter, drikkelek, blotting av diverse ting, og en kraftig hodepine dagen etterpå. La oss ikke glemme en herpa stemme (Det ble vel egentlig verst pga KISS, men det kan vi ta latør). Dagen etter var egentlig bare stress. Vi måtte våkne tidlig, kaste all den gode maten, rydde, vaske, støvsuge og forlate huset plettfritt. Det gikk bra da, vi rakk toget. Det kom litt for sent men det er en lang historie jeg ikke orker å fortelle. Jeg føler meg som Kat nå. Skriver et skikkelig langt innlegg og alt er egentlig bare babbel. Men det blir et bra resultat fra Kat sin side så la oss håpe det blir det her og.
Da jeg var fremme i gode gamle Bergen møtte jeg pappa ikke så lenge etter vi gikk av toget, la bagasjen min i bilen og gikk til KISS-konsert. Den var jo helt fantastisk. Jeg har aldri blitt så tent på artister før. Gene Simmons, Paul Stanley og Eric Singer. Jeg driter i hvor gamle de er. Jeg kunne godt vært Simmons sin firetusenognoe dame! Og Stanley sine moves og stemme! Ble helt våryr ass :) Og nå må vi ikke glemme Singer sine trommetalenter. FYTTIGRISEN! Jeg har sett tøffe trommiser før men han her er bare en deilig mann. Da jeg kom hjem fra konserten var jeg så utrolig trøtt. Men det stoppet meg ikke fra å sikle på bilder og video av de på internett.

Anyways. Det kommer til å bli en flott uke også. Med sol og fri. Jeg skal drikke i dag også, og i morra skal vi kanskje besøke Hugo på skolen hans. (Hugo er Illi men jeg liker Hugo så godt så jeg fikk lov å kalle han for det! Ja, du er en klump HUGO!)
Også skal jeg bare være med vennene mine og nyte solen! Da må jeg kle på meg og levere Aaron i barnehagen. Yassimama, det er meg. :)

Noen bilder fra hytteturen. Dere er en flott gjeng og jeg GLEDER meg til flere hytteturer!










4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg blir glad av å se på bildene:) Vi koser oss sån! Spesielt det med deg og Katrine hvor dere ler:)

MagnusQtie sa...

Litt synd at streiken er over. Vi får karakterene da :)
Deiligst med sol! I morgen skal jeg ligge på Verftet og ta i mot masse sol!
Så ut som en koos hyttetur.

Christina sa...

Kjenner jeg har ordentlig lyst til hyttetur nr. 2. NÅ!
Btw HUGO?! Haha.

Katrine sa...

Velkommen inn i bable kråke klubben! Jeg ble litt fornærmet først, men svelger det med en teskje med sukker, for det hjelper medisinen ned, haha.
Men ja, koselig tur var det!