torsdag, desember 25, 2008

Happy Christmas








Fine julen. Fine pinnekjøttet. Fine familien!

Jeg fikk masse fine ting.

- Gavekort
- Morgenkåpe
- Masse, masse klær
- Penger
- Spa ting
- iPhone

Hva fikk du til jul?

Juletradisjoner er gøy. Vår juletradisjon er at familien kommer til oss hvert år, overnatter, pappa lager pinnekjøtt, søsteren min lager dessert, jeg deler ut alle gavene, Aaron samler inn gavepapir og vi sitter oppe hele natten!

1. juledag står alle opp tidlig å vi spiser en stoooooor julefrokost og ser på julefilmer på TV. Familien er her vanligvis til 2. juledag, noen år er de her hele romjulen. I år er det ekstra gøy fordi mormor er her.

Det var egentlig alt jeg hadde å si. Nå skal jeg leke litt mer med den nye telefonen min!

5 kommentarer:

Nora sa...

God Jul , Yazzbag!

Anonym sa...

God jul!=)

Yassi sa...

Aww, god jul søtsaker!

Anonym sa...

iPhone, huh? ;P 3G eller sånn som Ena har?
God jul forresten! :))

Yassi sa...

Jepp :)