onsdag, januar 07, 2009

Sweetest person that ever lived?

Nå fikk jeg skikkelig tilbakefall på my obsession med Kurt Cobain og Nirvana. Spesielt med døden hans. Jeg er sååå sikker på at han ble drept og at det var kona hans, Courtney Love, som gjorde det. ALLE bevis peker mot det, men neida. Hun får fortsatt løpe rundt og blotte de rynkete brystene sine til verden. Og måten hun har hjernevasket Frances på er helt sykt. (Frances er dattera deres) Jeg prøver å ikke ha for vonde tanker om henne fordi, dette kan høres sykt ut men det er bare sånn jeg føler, jeg vet Kurt elsket henne masse og ville sikkert ikke at jeg skulle ha snakket slikt om henne. Men jeg gjør litt.

For dere som ikke vet noe om døden hannes kan jeg si litt. Han hadde rømt fra galehjemmet som horekona hannes hadde puttet han inn i, for å skille seg fra henne. Han dro til huset sitt i Seattle og et par dager etterpå finner de han død i garasjen sin.

Det som får meg til å være OVERBEVIST om at det var henne som drepte han er:

- Noen uker før hadde Kurt fått diagnosen bronkitt og måtte gå på noe medisingreier. Han drar til Roma, etterfulgt av Rotta som vi nå skal kalle henne for, for å få noen medisinke greier, ettellerannetdontask. Og da får han en sånn medisin som heter *søker på google* "Ryphonyl". Anyways, en morgen har han blandet champagne og "Ryphonyl" og må på sykehuset, der han ligger i koma sier de i noen dager. Senere i tid har Rotta sagt at dette var hans første forsøk på selvmord. ???? HALLO ER DU HELT DUM! Hvem i helvete tar selvmord med champagne og medisin?

- Etter dette dro Kurt tilbake til Seattle. Noen få uker senere ringe Rotta politiet og PÅSTÅR at Kurt hadde selvmordstanker (??) og hadde låst seg inn i ett rom. Når politiet kom, nektet Kurt for alt og sa at han hadde låst seg inni rommet for å gjemme seg fra ROTTA. Og da plutselig tilstår Rotta og sier at han aldri hadde selvmordstanker.

- DET SÅKALTE SELVMORDSBREVET! Den lille sniken. Hun viste nøyaktig hva hun måtte gjøre for å slippe unna. Nå gidder jeg ikke å kopiere inn hele brevet her, men det er mulig å lese det på internet. Uansett, når du har lest dette brevet er det SÅ FORBANNA TYDELIG at alt han forteller er at han skal slutte med musikken. Han forteller at det gjør han ikke glad lengre og at han bare ikke hadde spenning til å gjøre det lenger. Hele dette brevet er skrevet med skeiv, liten VELDIG uleselig skrift. Også på slutten av brevet kommer det fire veldig veldig mistenksomme linjer. "Please keep going Courtney.
for Frances
for her life will be so much better without me
I love you. I LOVE YOU"

De fire linjene der er MYE større enn resten av brevet, anderledes skrift og det bare ser ut som en annen person har redigert det inn i senere tid. Dette kan bare ha vært Kurt sin skrift også sier du? NEI! Fordi under etterforskningen av hans død, fant politiet en lapp i Rotta sine ting. Og på den lappen har hun øvd seg på en skrift som tyder til å ligne på skriften i brevet. Etterforskerne hadde sagt at det var veldig tydelig at denne personen øvde på å forfalske et brev.




IT'S SO FUCKING OBVIOUS!!!!!!! Jeg blir så utrooolig provosert. (Bilder kommer snart)

9 kommentarer:

Madz sa...

Haha, dette er noe Joakim kunne skrevet! Så hadde jeg sagt: Nesh, han var bare en emo som tok selvmord! :D

Det var på tide du blogget igjen ja! Jeg hadde nesten gitt opp å sjekke bloggen din! :3

Men ja, jeg vil bli blond, for er lei min nåværende farge!

Anonym sa...

"It's better to burn out, rather than to fade away" stod det i selvmordsbrevet. Han ble funnet med et blodig haglegevær, og det spekuleres i hvem faen er det som tar livet av seg selv med et jævla haglegevær?! Ikke lett å snu den for å skyte seg selv.

Personlig er jeg usikker om han tok livet sitt eller ikke. Han ble satt inn på sykehus etter et selvmordsforsøk, det er sant og i tillegg hadde han depresjoner og sangene "Lithium" & "Frances Farmer will have her revenge on Seattle" kan være en pekepinn på tingene han måtte stappe i seg. Men omstedighetene rundt hans endelige død er bare forvirrende og ulogiske.

Mariiee sa...

Jøss.. oO
og likevel trippar hon rundt, som en frittgående høne?
That's just wroong. oO

Yassi sa...

Mads: Snakker du om! Du oppdaterer ikke oftere enn meg!

Illi: Ja, det er nettopp derfor det er så mange som finner opp konspirasjonsteorier. Fordi livet hannes var så forvirrende rett før han døde.

Anonym sa...

har alltid trodd det var Courtney Love... :/

Pappa skulle faktisk se Nirvana når de skulle kommer til Bergen for å spille på Garage... men de kom aldri til bergen...

Christina sa...

He's dead. Let it go. Jeg hører musikken, og tenker at jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan han døde. Jeg synes bare det er trist at han forsvant...

Kikkis sa...

JEG HAR KANSKJE BRONKITT OGSÅ!!!

Anonym sa...

Etter at jeg så et intervju med Courtney på Letterman begynte jeg å lese om saken på Internett, bl.a. informasjon publisert av privatdetektiven Tom Grant som Courtney ansatte for å "finne Kurt" før Kurt ble funnet død.

Tom Grant er overbevist om at Courtney var delaktig i mord, fordi Kurt Cobain var i ferd med å skille seg fra Courtney, blant annet.

Se http://www.cobaincase.com/ for Tom Grant sin etterforskning.

Filmen Kurt & Courtney (1998) av Nick Broomfield fikk meg også til å tvile på Courtneys sine motiver. Denne filmen forsøkte Courtney å stanse og nektet å stille til intervju m.m.

Det sterkeste beviset er likevel dette:

Det er en medisinsk sensasjon dersom Kurt var i stand til å plukke opp våpenet dersom han satte en kraftig overdose selv.

Han ble funnet med en høy overdose, så det er sannsynlig at han først ble skutt og deretter injisert for at det skulle se ut som et selvmord.

Yassi sa...

Selvfølgelig glemte jeg den viktigste delen. Men jeg har vært inne på den siden.. Leste alt i flere timer før på ungdomsskolen når jeg ble helt obsessed.