søndag, januar 25, 2009

Very nice!

JEG ORKER IKKE Å SKRIVE ET JÆVLA INNLEGG, ILLI
JEG SKRIVER ET NYTT INNLEGG DAGEN DU POSTER EN VIDEO, ILLI
DU BURDE HA KOMMET PÅ MARIANNE SIN FEST I GÅR, ILLI
EHM. JEG VET IKKE HVA JEG SKAL DIKTE OM LENGER, ILLI.

DU ER EN SHMILLI.

Det var mitt vakre, selvkomponerte dikt til Illimar!

GUH. Jeg har så vondt i halsen i dag! Damn you alcohoooolll!! *dramatic pause*


Seriøst, jeg er ikke flink til å blogge lenger! Jeg har vel egentlig aldri vært det i mine øyne but whateverz.






OOH! Ikke lenge til Harry Potter and the Half-Blood Prince kommer. DAMN YOU WARNER BROS. FOR MAKING US WAIT SO LONG. DAMN YOU ALL TO HELL!




Poor baby.



Mmm.. Draco. Eeeww. Harry.



SNAPEYKINS!



This is /not/ how I pictured Fenrir Greyback to look like at all.
epic fail.



MEN JEG ELSKER NARCISSA MALFOY! Selvom jeg ser henne for meg med myyye tynnere midje, rettere i ryggen og strittere og lengre hår; så er hun perfekt.



Slughorn burde vært MYYYYE feitere. But you can't have your cake and eat it too?



*dies* Gleder meg til å se Ron spille Quidditch!

5 kommentarer:

Beate sa...

MAKAN. Nå må jeg lese boken på nytt. Det er jo ikke mange månedene igjen nå uansett! Gleder meg igrunn til hele filmen, og til alt det du nevnte.

Ennivei. Nais blogg!

Camilla sa...

gleder meg noe hinsides til filmen <3 aaah , herre . meen jeg har store forventninger til den , så blir nok skuffet . menmen . they better do the end very well :)oog.. jeg så definitivt ikke for meg Greyback sånn !

Anonym sa...

Yay! Eg er beæret og overæret

Kamilla sa...

=o Really Epic fail. I have not been so freaking disappointed in..in.. forever. -Stupid Harry Potter film makers- Bah.

ARSJ!

ettenA sa...

Wow.. Ja, her var det mange feile menneskeskapninger! Snilehorn (JA, EG LESER NOOOORSK!) skulle vert feitere og andre klær. blæh. og Narissa. Lenge hår og mye.. styggere kinda? She's too pretty!

og Fenrik. teit. lignet ikkje. blæh.

MEN GLEDER MEG TIL FILMEN UANSETT :D:D:D