torsdag, januar 29, 2009

GAAAHH. Jeg er blitt helt avhengig av Miami Ink. De viser det hver eneste dag på Discovery Travel minst to-tre ganger. Og jeg går aldri glipp av en eneste episode. Programmet har til og med inspirert meg til å finne ut hvilke tatoveringer jeg skal ha. And no, I'm so not telling you what it is. Dere får vente å se når jeg har tatt de.








Anyway. Jeg skal operere foten på mandag!! De skal ta ut skruene og jeg kan endelig belaste foten. Which means I'm out of that blasted wheelchair.

R.I.P Alf Rullik. <3

Men nå må jeg skrive ferdig regikonsept og monolog!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser også på det programmet og det har gitt meg dypere innsikt til tatoveringens verden. Hvis eg får meg en, skal det ha noe med mening. Ikke en hodeskalle ford det "e så jæla digg,lissom"

Kikkis sa...

YAY! Han ene har the clash t-skjorte! han skal jeg tattovere på ryggen min:)

Kikkis sa...

Ny blog:D www.boingboingwoosh.blogspot.com

^^

Anonym sa...

Tatoveringer er stygge ;) sånn som du

Anonym sa...

Tatoveringer er stygge ;) sånn som du