lørdag, februar 21, 2009

Jeg husker webcam tiden gaaanske godt ja..

For dere som ikke har lest Kristine sitt nyeste innlegg, do it now: www.kringle.blogg.no


Jeg surfet litt rundt på internett og plutselig fant jeg meg selv på den gamle biip.no profilen min, hvor jeg hadde lagt ut to webcam bilder.






Det var sånne bilder jeg tok før, ikke noe trutmunn greier her nei.


Anyways, I kveld får jeg besøk av jentene mine! Det blir utrolig kos for vi skal spise taco, se en film, spise masse snop og slenge drit om alt og alle. Ikke gi meg det blikket, alle i verden slenger drit, og min lille gjeng er EKSTRA flink til det. Neidaaaa, vi slenger ikke så mye drit som vi gossiper hele kvelden. Men i mine øyne er vel det det samme. Så skal de overnatte her også. Men ikke alle i gjengen er her. Gjengen består av Kristine, Kikkis, Therese, Karoline og Madeleine. Men i kveld kommer bare tre av de. Karoline er i Moskva pga det stykket hun holder på med nå som heter Plastilina som jeg ELSKET, og er så stolt av hun pga det. Og vår kjæreste Madeleine er i USA ett år. Jeg tror jeg kan trygt si at vi alle savner henne sårt! Men nå er det ikke lenge til hun kommer tilbake! 3-4 måneder igjen! OG JEG GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE.





Jeg så ferdig hele Pride and Prejudice serien i natt, and I'm sooo much more in love with Mr. Darcy now than ever. Men nå må jeg rydde rommet før jentene kommer.

Tata!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, kult innlegg ;) hihi, vår gjeng er best på gossiiiiipp :) i love it. Det var koselig i går! Så håper jeg du en gang kommer deg ut av sengen. "Yassi??" "JAA!" faen så jeg kvapp :) hahaha

Yassi sa...

What? Kvapp? Jeg skjønner ingenting!