søndag, februar 22, 2009

Alt er mulig med dagens teknologi

I går kveld, etter gamla (Kristine) la seg, ringte meg og Kikkis til Madeleine på Skype! Vi satte på webcam, and so did she. Og jeg tror vi snakket sammen i tre timer!






I'm seriously crawling out of my skin now. Jeg har en stor innlevering som må inn om 15 timer. Jeg har sittet å sett på oppgaven i fire timer og tenkt "Faen, jeg må skrive. Jeg må skrive, jeg må, jeg måååååå". Men jeg klarer ikke å gjøre annet enn å lese på ToroBorgen.com, som forresten er min favoritt blogger. Screw Ulrikke Lund og Ida Wulff. TORO BORGEN ER TINGEN, BITCHES. Han er døds søt <3. Vil du ha bilde? Selvfølgelig vil du det, din hore.





Anyway. Jeg vurderer å ta livet mitt for å slippe å gjøre denne grusomme innleveringen. Noen som vil joine?

Ingen kommentarer: