lørdag, mai 08, 2010

Fuck blogg.no, I'm back.

Dere kommer aldri til å gjette hva faen som skjedde med meg i går kveld!! Jeg hadde vært på pynten med gjengen fra klassen og vi var på vei til byn igjen. Jeg vandret gjennom byens gater, med min Moses jernstang (long story) og min gode pose med masse alkohol når jeg tenker "hm, jeg gidder ikke å dra hjem til Arild for tidlig nach! Jeg vil på mcen også dra hjem for å høre på les mis og lære alle tekstene. Så jeg forlot (forlater og forlater. Jeg var nok allerede forlatt) my friends og vender kurs mot Micky D's! På veien kom plutselig to gutter, den ene utkledd som Batman himself og den andre som noe jeg ikke husker helt. OG DE SPRUTET VANN PÅ MEG MED DEN SYKESTE VANNPISTOLEN NOENSINNE!!! Rett på nakken og håret. Jeg ble sinnsykt irritert men valgte å ignorere de, for jeg var (er) ganske full og hadde sikkert gjort det samme hadde jeg vært i deres situasjon. Så jeg tuslet videre til jeg kom til store Max Mekken (haha) hvor jeg, etter masse krangling om hvorfor i helvete jeg ikke kunne kjøpe en cheeseburger for 10 kr når det var bare det jeg ville ha, kjøpte det billigste som de solgte: en Mcfeast meny. Deilig sant? I know. Jeg tok maten min og tusler videre! Jeg var snart med busstoppet mitt da jeg plutselig hørte ut av det store blå; "YASSI!!!!". Jeg så bort og der fikk jeg øye på en fullstendig fremmed som jeg aldri har sett før og snakker selvfølgelig med henne. Jeg lurer på hvordan hun kunne navnet mitt da.. Hmm.. Uansett! Gjett hvem som dukket opp akkuratt i det øyeblikket? Jo, Batman and his gay friend. Og jeg selvfølgelig snudde meg og SÅ på de, noe jeg i ettertid har tenkt over at jeg aldri burde ha gjort. De ropte straks "RUUUUUSSSSSS" og sprutet rett i trynet på meg! Da ble jeg forbanna og kom på at "Hallo? jeg har en jævla svær jernstang i hånden. let's kill them" men i det jeg løp bort til de, så løp hjelperen til Batty Bat RETT i meg, SKIKKELIG HARDT! Og det gjorde vondt! Noe som førte til at Batman sprutet ENDA mer vann på meg. And let me get something straight, denne vannspruten var ikke noe vanlig vannsprut. Det føltes ut som en svær brannbil vannslange!! Den var skikkelig insane!! Uansett, den siste mengden av vann gjorde til at min deilige nattmat som jeg forøvrig betalte 80 kr for falt ut av papirposen min! (det var fortsatt i den andre, litt mindre papirposen da og heldigvis enda helt hel) Men da finner vår gode venn Batman ut at "JAAA!! VI SPARKER TIL MATEN HENNES!!". Han gjorde så det. Og knuste alle mine drømmer om å se på Les Miserables og spise god mat i sengen min før jeg slukner søtt inn. jeg kunne ikke gjøre annet enn å tusle videre bortover mot busstoppet mitt, søkkvåt og uten mat. Takk verden, for å ha ødealgt min kveld :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Var synd med maten din.. But hey, he's Batman!