lørdag, mai 22, 2010

Flyttefeber!

Okei, så de siste månedene har jeg bestemt meg for å flytte ut. Jepp! Endelig, right? Menne... Ehm, tingen er at jeg begynte å grue meg littegranne i dag. Altså, med tanke på økonomien min og sånt. Jeg tenkte på hvor mye penger man faktisk trenger for å klare seg, og da innså jeg at jeg har jo ufattelig mye utgifter hver eneste måned, hvordan skal jeg klare å opprettholde de? Jeg blir nødt til å kutte ut ting! DET er jeg ikke flink til. Her er en liten spontan liste over ting jeg må ha hver måned: (ikke i rekkefølge, selvsagt)

- Snus
- Klær
- Mat
- Sminke
- Busskort
- Mer mat
- Sminkefjerner
- Astmamedisin

Var ikke så mye. Men også legger vi til ting jeg kommer til å måtte bruke penger på:

- Vaskemiddel
- Oppvaskmiddel
- Bossposer
- Pålegg
- MIDDAG
- Strøm, husleie, internett, telefon
- Batteri
- ZALO!! Det er jo faen mandatory.
- Servietter. (what, jeg er allergisk mot masse..)


Dette er bare ting jeg kommer på nå.. Herregud.. Er sikkert døds mye!! Jeg kommer til å dø. Håper bare my future roommates kan hjelpe meg litt og være streng med meg. "Nei, Yassi! Du trenger IKKE å kjøpe de tre DVDene selvom de er så billig! Nei, du trenger heller ikke å kjøpe 5 bokser med snus bare fordi du har pengene til det. "

Life without mom is gonna be hard, but I'm up for it! Om det går skikkelig dårlig kan jeg jo alltid flytte tilbake igjen, sant? SANT?!


Until next time...

Expect the unexpected. Nikki V

Ingen kommentarer: