mandag, juni 28, 2010

I've become a vampire

HERREGUD JEG HATER SOMMERFERIEN NÅ!!! I begynnelsen var det ekstreeemt deilig å bare slappe av og ikke ha NOEN bekymringer (vel, har alltid noen, men ikke skolerelaterte). Anyway! Sommerferien har ført til at jeg er oppe hele natten og sover hele dagen. Literally! I dag våknet jeg kl 4, og det er vanligvis litt tidlig for meg.. Og det verste er at hver gang jeg prøver å endre døgnrytmen, så failer jeg miserabelt. Som i går. Da døgnet jeg hele natt med Pokémon, gikk lang morgentur for å bli litt våken, og underholdt meg selv med Seinfeld da jeg kom hjem. Det var jo kjekt, men det begynte å bli vanskeligere å holde seg gjennom hele dagen. Og DUMME MEG som satt på Seinfeld! Jeg sovnet jo av det på null komma something.. I don't really care for the phrase. Vel. Det førte til at jeg på magisk vis la meg på mamma sitt rom og sov til kl 10. Så jeg tenkte yeaaaah, nå må jeg døgne igjen. I caved in at 7. GAH! JEG HATER Å LEVE SÅNN! Jeg får bare tvinge meg i sengs i kveld. Finne noen sovepiller eller noe.. For dette funker ikke. Jeg trenger jo morgenen til å gå ut til å finne meg en jobb, og når jeg sover den vekk er det ikke rart at det står 0 på konto lzm. Må også snakke med skattefolka, DA JEG IKKE FIKK NOE IGJEN PÅ SKATTEN NÅR JEG SKATTET 50% I FJOR FORBANNABNDIEWØGFRU392+0RH32IPRN!!!!! Yeah, I'm a little pissed. Husker alle de menneskene som fortalte meg i fjor at "Ta det med ro, du får det hvertfall igjen neste år". Fitter. De løg sikkert.

jeg har ikke mer å snakke om, utenom at jeg burde kanskje ta meg en dusj. Jeg lukter litt... fissent.

3 kommentarer:

Veronica sa...

hahahhahaha! Jeg liker at du lukter.. fissent! :D

Birkenfeldt, Remi Birkenfeldt sa...

No skal eg vere teit, og seie at viss du ikkje finn jobb snart, så kjem eg til å dumpe deg.

Eg er dessutan svært glad i deg, og viktigst av alt, synasg eg du er pen ^^

Anonym sa...

Jeg legger meg kl 1t tiden hver natt
!!!!%¤¤&/

Btw, bloggen din får pcen min til å gå treigere. mellomrommene mine er slik: hei(2sekpause)jeg(2sekpause) trenger(2sekpause)deg.