fredag, november 21, 2008

Mobil ting og tang og fittebang

Poenget e at du går innpå innboksen din(på mobilen din), lukker øynene, blar nedover mens du teller til 5 og stopper. Så skriver du inn meldingen som svar på spørsmålet. Dette gjør du på alle spørsmålene. So here we go:

Hva ville du sagt om kjæresten var utro?
Nekter ikke for det! Det er grunnen jeg er uenig i.


Hva sier du alltid til din beste venn?

Rp-verden? Tror du det virkelig er grunnen? Faen du er tjukk i skallen hvis du tror det!

Hva er det første du sier når en kompis blir påkjørt av en buss?
Hei vennen min! Jeg savner deg! Kan ikke vi møtes en av dagene denne uken utenom? JA:)

Hvilken sms er du blitt mest glad for?
Den vi kjøpte

Hva sier du til dine foreldre før du går og legger deg?
Du har 3 tapte anrop fra 93253069, 18.11 09:22
Hilsen Personsøk

Hva ville du ropt ut om du fikk en million?
Lasse har eg isje fått fatt i og Kamilla venter på at faren skal kjøre hon til byn.. Eg har sittet på busstoppet utenfor xhibition en stund no..

Hva vil du si til gud om du møter på han?
Ah :( jeg har så lyst å besøke deg! Følte meg helt hjelpesløs som ikke kunne hjelpe deg ta bort smerten eller noe! Har du hatt folk hos deg eller? Savner deg på skolen! Glad i deg yassi <3

Hva vil du gjøre nå?
Kikkis!!!!=D

2 kommentarer:

Kikkis sa...

You wanna do me!?

Anonym sa...

#4: 'Can't buy me looooooveeee'