onsdag, desember 10, 2008

RANT 101.

Jeg er så forbanna lei av mennesker som prøver å være kreative og spesiell. DE PRØVER SÅ HARDT! "Ååå, egentlig er denne genseren jævla harry og stygg men siden jeg må være kul og spesiell må jeg kjøpe den for den er unik." Tror du jeg er dum og ikke ser at du prøver så jævlig hardt? At alt du egentlig vil gjøre er å ta på deg en stygg Bula bukse, ta på TVen og se på Jul i Blåfjell! Det er disgusting! Jeg, personlig, har ingenting i mot å være litt som andre, ikke det at jeg prøver. So what om jeg liker Sex and the City? So what om jeg digger Britney. Jeg blir bare så IRRITERT! Alle prøver så hardt å være "unik". Se for deg disse motbydelige menneskene. Nettopp kjøpt seg en Nikon D40, har det store ønske om å være en fotograf. Så går de nedover gaten. OI! Der er en feit og fersk HUNDEDRIT PÅ BAKKEN. LA OSS TA ET BILDE, REDIGERE DET OG LEGGE DET UT PÅ BLOGGEN VÅR MED TITTELEN "apple banana cream pie".

VÆR SÅ SNILL KAN DU TA EN KNIV FRA KJØKKENET OG KNIVSTIKKE DEG SELV MINST 56 GANGER?!

Hele verden prøver å være så orginal og spesiell og abstrakt at det er blitt oppbrukt. Vet dere hva? Go fuck yourself you piece of crap.

- Andre ting som irriterer meg er hvordan andre mennesker stirrer på handikappete. Dritt folk. YES IM IN A WHEELCHAIR, YOU DON'T HAVE TO STARE YOU LITTLE SHIT! (rettet mot drittunger på Kiwi som glaner så mye at de har en dam med sikkel under dem).
Også de som kommer bort til meg og sier "STAKKARS DEG. EG SYNES SÅ SYND I DEG!! STAAAAAAAAAAAKKAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSS"

thank you. I just feel much better now you ass.

4 kommentarer:

Anonym sa...

POWER TO THE YASSI

Du burde ha en ukentlig spalte i avisen

Unknown sa...

digget innlegget sykt!!!!!! u go, gurl! xD

selv om jeg forsåvidt kunne vært en av de som tok bilde av hundedrit, redigerte det og la det ut på bloggen. føler meg litt truffet, men jeg er veldig enig med deg.

om å gjøre å være ''special'', jeg også digger britney osv osv osv. takk for innlegget.
takk(:

ettenA sa...

YOU GO GIRL! :D

Anonym sa...

Wow... Vel... jeg har et Nikon D40, men jeg pleier ikke å ta bilder å hundedrit å kalle det: "apple banana cream pie"... kaller det heller noe i rettning av: "Shit au"... Neida... jeg bare skøyer.